Зело премноги потворы содеять способно чрез камени велие да ныне ведаю полсотни таковых обрядов. Перьва дабы деньги у человека не жили. Сего ради потребно како ни есмь, а монету до сего человека пренадлежащу раздобыть. Да во месте пустынном камень приискать, яко глыба велик. Далее ко полунощи да на стар же месяц ко сему камени придти, да сею монету наговорить и под камень схоронить. Заговор-то сорок разов молвить, а и заговор-то сей таков:
во сокрытом царьстве да во потаённом государьстве, еси царь велико-велик да вся твари земныя-то кланяются. Иже еси царь, то князь миру сему до гласа трубна. А и еси-то терем царьский да и престол златый, а иже аз есмь имя, да ко престолу-то преступлю, землекасательным поклоном милости царьския таково испрошу: а иже ти царь – всему миру государь, даждь ми монету царьску да печатью твоея мечену. Да и подаждь-то се то те крепка вера да бысть и до гроба крепость. А и еси буде монета царьска, рабу божию имя на скудость да на нищу долю. Завет ключ – потвора замок. По веце да и веком.
Далее ту монету под камень брось со примолвкой:
хороню злато- серебро, медь да всяк пребыток раба божия имя. Кто еси сея камени изгрызёт, той сею потвору сымет. Аминь. Далее уходи да и не оборачивайся. Тако буде и свершено.
Человек может все. Только ему обычно мешают лень, страх и низкая самооценка.
На низку бела бисера, (жемчуга), дабы торги да сговоры удобнее ладить. Сей-то заговор на то потребен, дабы серьдца людския да помыслы склони бысть на словесы точию надобности. Сие же во торгах праведныих да и не праведныих велие полезно. Таковаго поделия ради надобно вмале пред полунощью водицей ключевой камени омыть да едину свещу вжечь воскову да ко ея пламяни камени сии поднесть, дабы пламянем не опалими, а дточию пред пламянем бысть. По сих же уготовлениах девять раз таковой заговор молвить:
во странах заходныих еси град каменной, а во сем-то граде каменном еси чертог велие украшен. А вниду же во чертог сей да взойду во престольну палату, како тамо еси князь великия, ему же мир поклонися да тако поклонюса князю великому да со таковы словесы: еси ти, князь великой, от века властен да гласа трубна: до тя еси прошение, укрепи ти на камениах сих силу велие мнгу, дабы егда сии кой человек содержит при се, сему бы человеку волну бысть да властну, да от людия почтенну. Николе бы разлада емлети, николе бы непокорства. Вся бы по ево словеси вершимо бысть. Сколь же сих камениав еси, столь бы лет сего не испроврещи. Уговор замок поделие ключ. По веки вечныя аминь.
Человек может все. Только ему обычно мешают лень, страх и низкая самооценка.
Заговор на туес достояние преумножити. Аще восхощеше достояние преумножити, тако взем туес соплетён да в ево клади монету серебряну да десятину с пребытку, кой бысть последи пред обрядом. На полон месяц вмале пред полунощью стол покрой чёрныим платом на середь стола устави туес со содержимим в ём, по шуйну руцу стави чару зелена вина да клади кус черна хлеба близ края ставе свещу во свещнице и по сих уготовлениах, заговор четыредесять раз молви:
яко еси сие поделие полунощныя, яко еси беси тёмныи злата да сребра володетели, володетели да податели, тако бысть бы вы, беси тёмныя, мене во подели полунощныим потворницы, во прошении пособницы, а еси же таково прошение до вы емлю: полните вы ми коробы да ларцы, а ино сполните мног пребыток, чрез сей-то туес. Яко еси в ём сребро да всяка монета, тако бысть бы во дому тако сребро да монеты мнози. Аще ли еси ту кая малость содержися, та бысть стократы противу сего да нова месяца. Уговор замок поделие ключ. В век века аминь.
Человек может все. Только ему обычно мешают лень, страх и низкая самооценка.
Дабы богатьство приобресть. Сей обряд потребен, аще возжелаешь богатьство приобресть ни коим-то промыслом точию твердыим ведомыим делом, а ино хощеше наследи точию удобнее способ явися к богатьству, из сих о коих и помыслить несть причины. Тако посему сей обряд зело полезен, яко богату дабы преумножити достояние, тако и вовсе нищу дабы приобресть. Потребно же ради сего взя монету, сколь може крупну зело полезно коли серебряну, а не медну. Да с сим соизыти на перепутье на млад месяц да во полунощь. Засим на заходну сторонушку поклонитися земно да со таковы словесы:
созываю да сокликаю дружину бесовску, а буде мене порученники ко князю мира всеа. А буде мене послухи во потребе моея, а внемлете по словеси древлему, а ищите князя мира всеа милости потребе тыя. Аз хощу богатьству приобщитися, аз хощу удела ина, аз хощу приобресть чесо труды мнозими вдаде, то по мале времяни бысть бы ми. Аз хощу богатьствы николе праведны, аз хощу сведати таины бесовскыя, аз хощу благ ради житии во богатьстве же умре, аз хощу нужды николе ведати до последи днесь да до последи часу. Сия же вся еси треба,а ради тыя душу полагаю, душу полагаю да кровию сокрепляю, (на руце шуйныя кровь отворити потребно дабы зем оросила да отворити-то на длани яже с внутре), кровию сокрепляю да монету емлему во дань кладу. А и бысть бы по словеси сим, веком же николе расторгнися. По веки вечныя аминь. тако слажено.
Человек может все. Только ему обычно мешают лень, страх и низкая самооценка.
Заговор дабы вещь с выгодой сбыти. Аще надобно вещь кую ниже ветху, ниже нову, малу да велику, тако же дом да сему подобное, то надлежит на сию вещь заговор молвить, дабы кой человек на ню взор обратит, хоша мал, хоша стар, аще ли точию восхощет ея емлети, тако нимало худого в ея не взыщет, а ино добраго словеси не вымолвить много. Аще же с я кто разумеет купить, тако несть торгу и разладу, а егда и обретёт, той рад буде. Того ради взем во шуйну руцу пятак да руцу на вещь клади несть же различия на кую часть вещи, а клади-то дланию нутреной стороной да таков заговор тринадесять раз молви.
Уговором древлим, словеси силными правлю: беси темновидныя буде ми сподручники, во подели чёрном порученники, помозите и пособите дабы егда кто сею вещь узрит, (наименование вещи), буде стар точию мал, женска полу точию мужеска, раб точию володетель, беден да нищ точию богатьством несчётныим славен, худороден точию благороден, аще ли кто вещь сию узртит, тако бысть бы та во взоре ево, яко солнце люба, яко ризы драгия лепа, яко цвет прелстительна, восхотеста бы он ея, яко заключенник воли, яко хворый живота, яко алчущий хлеба. Тако бы прелщала ум ево, хоша стара, хоша нова, хоша худа, хоша добра,, тако бы не молвить едина словеси, аще ли драга да непотребна. Буде же вся по словесех сим. От сего заговора по кокуду вещь в руце еси. По веки вечныя аминь.
егда же прилучится вещь яко молвлено с ползой сбыть, тако иди на перепутье да тамо пятак оставе со примолвкой: дань за милость. Тако вси поделие, а времяни да поры егда творити сие несть.
Подпись автора
Человек может все. Только ему обычно мешают лень, страх и низкая самооценка.
Привязки кровныя.
Сии же вси привязки до многоразныих потреб. Перьва же аще ведьма при гробе пребываше, а и несть человек, кои бы силу ея прияли. Сице надлежит творити николе по часе, николе же и нощь да днесь, а вместно по всяку пору. Тако иглицей костяной, яко преже писано заговорённой, кровь бы се ведьма на шуйныя руце отворила. Яко кровь-то течёт, тако трижды заговор молвить:
еси ти кровь – руда же человечска, аще ли ти бысть живота зачало, живота зачало ево же держица. Еси ти кровь – клятвы мнози сокрепляеше меж людия да беси, по всяк зарок веком. Еси ти кровь, буде ми ныне порука да сокрепи уговор, дабы емлемо ми бысть по гробе упокоение. А и преиде сила, кою ныне в се емлю да отиде беси ми верни заступницы, ми же во поделиях общники, кои до мя сокреплены бысть, а и кои добрыя по души порукой, а и кои данью емлеми, а и кои во уветии сподоблены. Тако бы отиде вся чесо емлю до вещи кою со примолвлением возму да чрез вещь сю бысть бы вся человеку прииде. Сему же времяни несть, а бысть по веки вечныя. Ключ поделие кровное- замок уговор древлий Аминь.
засим во десну руцу взем вещицу во кою сила соизыти должне да на ню, сиесть вещицу, таков заговор молвить надлежит двунадесять раз счётом..
Еси ти, именование вещи, буде ми во подели потворнице, сиесть со беси общнице, силе же сокровеннее приемнице. Беси же зовом сокликати, сила аще же соизыти совне. Аще ли кой человек по сем часе во руцу вземлет, тако бысть сему человеку силу емлющу. А и бысть сему человеку силу емлющу, егда же сила вовне соидет. Егда же сила вовне соидет, тако беси на сие сохождашася. Егда же беси на сие сохождашася, той бысть я вси человеку силу емлющу общницы, яко ми на веку бысть, а и бысть я вси человеку силу емлющу советницы, яко ми бысть, а и бысть я вси человеку силу емлющу сокреплени, кои ми бысть. А и бысть я вси человеку силу емлющу данники, кои ми бысть, а и бысть я вси человеку силу емлющу порученники, кои ми бысть. Точию же бысть я человеку силу емлющу заступницы крепцыи да во уветие по вся дни пребывающи. Ключ поделие кровное – замок уговор древлий. По веки вечныя аминь.
Человек может все. Только ему обычно мешают лень, страх и низкая самооценка.
Клятва кровная. Втора привязка кровная еси клятва. Силу емлет обетование кровью сокреплённое да бесами утверждённое. Творися же по всяку пору, егда потребно. Творити же тако надлежит: кои обет заключают им же на шуйныих руцех, сиесть на длани да нутреной стороне я, кровь отворити потребно. Засим длани крепко свести персты соплетая, дабы сорастворилася кровь я и чрез то бысть бы обет сокреплён. Словеса же таковы един раз молвить тому, кто обетование птворит:
Аз есмь имя, словеси обета, от начала дни сего по конце века сие обетование емлю и сокрепляю. Бысть бы сокрепление кровь, бысть бы свидетели беси, бысть бы порука жизнь земна, сила ведовская, порука бесовска да душа вечна. Аще же коей малостью приступися от обета сего, тако отъяся жизнь земна, сила ведовская, порука бесовска да душа вечна имя во крепость и дань вдася. От сих словеси да по конец веку. По веки вечныя аминь.